آموزش رفع ارورهای تلویزیون سونی

آموزش رفع ارورهای تلویزیون سونی

آموزش رفع ارورهای تلویزیون سونی

امروز می خواهیم به آموزش رفع ارورهای تلویزیون سونی بپردازیم. گاهی زمان استفاده از تلویزیون با خطاهایی مواجه می شویم و سوال پیش می آید كه این ارورها یا خطاها از كجا آمده اند؟  مشكل از كجا ایجاد شده و صد البته در جست و جوی راه حل مناسبی برای برطرف سازی خطا خواهید بود.

ما در این مطلب رایج ترین ارورهای تلویزیون سونی را معرفی و برای هر یک از آن ها راه حل هایی پیشنهاد می دهیم. با انجام هر یک از مراحل ذكر شده می توانید به راحتی ارورهای ایجاد شده را برطرف كنید. تا پایان با این مطلب با ما همراه باشید. اگر با طی کردن راهکارهای زیر مشکل همچنان باقی بود، با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی سرویس تی وی تماس بگیرید.

ارور 2200 در تلویزیون سونی – متصل بدون اینترنت در تلویزیون سونی – مشکل متصل بدون اینترنت در تلویزیون سونی  Dns برای تلویزیون سونی – پیغام متصل بدون اینترنت در تلویزیون سونی – مشکل وای فای تلویزیون سونی – کد مرجع 48 در تلویزیون سونی – راه اندازی تلویزیون سونی قدیمی

آموزش رفع ارورهای تلویزیون سونی

ارور 4057

از مواردی كه در مطلب آموزش برطرف سازی ارورهای تلویزیون سونی اختصاص داده ایم ارور 4057 است. این خطا امکان دارد در هر یک از موارد زیر دیده شود:

  1. وقتی شما بروزرسانی نرم افزار تلویزیون خود را بررسی می كنید.
  2. وقتی تلویزیون شما آخرین بروز رسانی نرم افزار را بارگیری می كند.
  3. بعد از تكمیل بروزرسانی نرم افزار تلویزیون شما.
  4. وقتی تلویزیون شما از طریق اتصال سیمی یا بی سیم به یک نقطه دسترسی وصل می شود.
  5. وقتی به یک برنامه تلویزیونی دسترسی دارید.

آموزش رفع ارورهای تلویزیون سونی – چه کار کنیم؟

برای حل مسئله این مراحل را امتحان كنید:

اطمینان حاصل كردن از اتصال تلویزیون به اینرنت

  1. دكمه HOME را فشار بدهید
  2. تنظیمات را برگزینید.
  3. در فهرست تنظیمات، گزینه Preferences را برگزینید.
  4. در قسمت Preferences گزینه Setup را برگزینید.
  5. در قسمت Setup، Network را برگزینید.
  6. Network Setup را برگزینید.
  7. در تنظیمات شبكه، مشاهده تنظیمات و وضعیت شبكه را برگزینید.
  8. بررسی اتصال یا Check Connection را برگزینید.
  9. این امکان دارد چند دقیقه طول بكشد. این عملیات را لغو نكنید.

اطمینان حاصل كردن ازPrivacy Policy

  1. دكمه HOME را فشار بدهید.
  2. تنظیمات را برگزینید.
  3. در فهرست تنظیمات، گزینه Preferences را برگزینید.
  4. در قسمت Preferences گزینه Setup را برگزینید.
  5. در Setup، Privacy Policy را برگزینید
  6. در صفحه Privacy Policy، Agree را برگزینید. سپس، برای تایید دكمه فلش سمت راست روی كنترل از راه دور تلویزیون را فشار بدهید.
  7. برای بازگشت به Network، دكمه برگشت را فشار بدهید.
  8. در زیر گروه Network، Network Setup را برگزینید.
  9. در Network Setup، تنظیمات اتصال شبكه را برگزینید.
  10. در قسمت Please select how to set up your network screen، گزینه Easy یا Expert را برگزینید.
  11. اگر می خواهید تنظیمات خود را شخصی سازی كنید یا بین حالت های سیمی و بی سیم جابه جا شوید، Expert را برگزینید.
  12. در صفحه نمایش راه اندازی شبكه Wi Fi،Scan. را برگزینید.
  13. در صفحه امنیت راه اندازی شبكه بی سیم، دكمه مركزی را فشار بدهید.
  14. رمز عبور شبكه یا كلید امنیتی خود را وارد كنید.
  15. در IP Address Setting،Auto  برگزینید.
  16. No را برای سرور پروكسی برگزینید.
  17. ذخیره و اتصال را برگزینید.

اقدام از طریق پشتیبانی مشتری

اگر تلویزیون به نقطه دسترسی وصل شد، آخرین بروزرسانی را از طریق فهرست پشتیبانی مشتری تلویزیون نصب كنید.

  1. دكمه HOME را فشار بدهید.
  2. تنظیمات را برگزینید.
  3. در بخش تنظیمات، پشتیبانی مشتری را برگزینید.
  4. بروز رسانی نرم افزار را برگزینید.
  5. Network را برگزینید.

استفاده از USB

اگر مشكل بعد از بروزرسانی شبكه دیده شد، از یک دستگاه USB برای بروز كردن تلویزیون و رفع ارورهای تلویزیون سونی کمک بگیرید.

  1. آخرین بروز رسانی نرم افزار را در رایانه خود بارگیری كنید. بارگیری ها در صفحه پشتیبانی مدل شما ارسال می شود.
  2. دكمه HOME را فشار بدهید.
  3. تنظیمات را برگزینید.
  4. در بخش تنظیمات، پشتیبانی مشتری را برگزینید.
  5. بروز رسانی نرم افزار را برگزینید.
  6. USB را برگزینید.

راه حل های تكمیلی

اگر مراحل بالا مشكل را برطرف نكرد، این مراحل را تست كنید:

  1. سیم برق تلویزیون و روتر را به مدت حدود یک دقیقه از پریز برق جدا كنید.
  2. برای رفع ارورهای تلویزیون سونی بر روی روتر و تلویزیون روشن كنید.
  3. حداقل دو بار ی محتوای اینترنت را رفرش كنید.
  4. شناسه دستگاه را از طریق فهرست پشتیبانی مشتری دستگاه ویدیوی اینترنتی تایید كنید.
  5. برای پیكربندی دستی DNS از DNS اولیه، 8.8.8.8 و DNS ثانویه، 8.8.4.4 کمک بگیرید.

ارور 1003

ما می دانیم كه بعضی از كاربران زمان استفاده از برنامه My5 در بعضی از تلویزیون سامسونگ و تلویزیون سونی، بازهم ارور‌ \”MPE 1003\” را تجربه می كنند. چندین روش شناخته شده وجود دارد كه در آن خطا می تواند خود را ارائه دهد، از جمله:

  • بعد از تماشای تبلیغات، درست قبل از شروع پخش محتوا
  • بعد از مكث محتوا برای یک دوره و سبعد از سرگیری پخش

چه کار کنیم؟

هر دو شركت در حال حاضر در مراحل نهایی آزمایش نسخه بهبود یافته می باشند و قصد دارند هر چه سریع تر آن را برای عموم منتشر كنند. در ضمن، در صورت ایجاد این خطا، لطفا موارد زیر را تست كنید:

  1. تلویزیون خود را خاموش كنید، سپس دوباره آن را روشن كنید
  2. برنامه My5 را راه اندازی كنید و دوباره محتوا را پخش كنید.
  3. در صورت تكرار این خطا، سعی كنید از دیگر برنامه های پخش ویدیویی مثل ALL4 یا ITV Hub کمک بگیرید.
  4. اگر با برنامه های دیگر مشكلات مشابهی را تجربه می كنید، امکان دارد در اتصال به اینترنت یا Wi Fi خود مشكلی داشته باشید.

 

ارور 1106، 1107 یا 2123

زمان بروز رسانی نرم افزار در تلویزیون که برسد با، ارور‌ 1106، 1107 یا 2123 مواجه می شوید. برای رفع ارورهای تلویزیون سونی این مراحل را امتحان كنید.

  • وضعیت شبكه تلویزیون را بررسی كنید.
  • دكمه HOME را فشار بدهید.
  • از منو HOME، تنظیمات را برگزینید.
  • تنظیمات سیستم را برگزینید.
  • Set-up  را برگزینید.
  • Network  را برگزینید
  • تنظیم شبكه را برگزینید.
  • تنظیمات و وضعیت مشاهده شبكه را برگزینید.

اطمینان از اتصال اینترنت

  • دكمه HOME را بر روی ریموت كنترل ارائه شده فشار بدهید.
  • از منو HOME، تنظیمات را برگزینید.
  • تنظیمات سیستم را برگزینید.
  • Set-up را برگزینید
  • شبكه را برگزینید.
  • تنظیم شبكه را برگزینید.
  • تنظیم اتصال شبكه را برگزینید.
  • Privacy Policyرا برگزینید.
  • Agree را برگزینید
  • Easy یا Expert برای تنظیم شبكه خود برگزینید.

استفاده از USB

در صورت ایجاد خطا، برای رفع ارورهای تلویزیون سونی دستگاه را با کمک درایو فلش USB بروز كنید.

  1. آخرین نسخه نرم افزار را از وب سایت پشتیبانی بارگیری كنید. بارگیری ها در صفحه پشتیبانی مدل شما ارسال می شود.
  2. دستورالعمل های داده شده را از وب سایت چک كنید.
  3. فایل بارگیری را در درایو فلش USB كپی كنید.
  4. درایو فلش USB را به درگاه USB تلویزیون وارد كنید.
  5. در زیر منو Software Update، USB را برگزینید.

به كارگیری پشتیبانی مشتری

  1. دكمه HOME را بر روی ریموت كنترل ارائه شده فشار بدهید.
  2. از منو HOME، تنظیمات را برگزینید.
  3. پشتیبانی مشتری را برگزینید.
  4. بروز رسانی نرم افزار را برگزینید.
  5. USB را برگزینید.

انجام تنیظمات مجدد كارخانه

اگر بازهم ارور‌ی بعد از انجام بروزرسانی نرم افزار در تلویزیون ظاهر شد، تنظیم مجدد كارخانه را انجام بدهید.

  1. دكمه HOME را بر روی ریموت كنترل ارائه شده فشار بدهید.
  2. از منو HOME، تنظیمات را برگزینید.
  3. پشتیبانی مشتری را برگزینید.
  4. تنظیمات كارخانه را برگزینید.
  5. Yes را برگزینید.

اشتراک گذاری :

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دسته‌ها
برچسب‌ها
تعمیرات تلویزیون ال جی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تعمیرات تلویزیون سونی تعمیر بک لایت تعمیر بک لایت تلویزیون تعمیر بک لایت تلویزیون سونی تعمیر تلویزیون ارزان تعمیر تلویزیون ال جی تعمیر تلویزیون ال جی در منزل تعمیر تلویزیون ال جی در کرج تعمیر تلویزیون در منزل تعمیر تلویزیون سامسونگ تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج تعمیر تلویزیون سامسونگ کرج تعمیر تلویزیون سونی تعمیر تلویزیون سونی در کرج تعمیر پاور تلویزیون تعمیر پنل تلویزیون سونی تعویض پنل تلویزیون تلویزیون ال جی تلویزیون سامسونگ خاموش شدن تلویزیون خاموش شدن تلویزیون سامسونگ خاموش شدن تلویزیون سونی روشن نشدن تلویزیون ال جی سرویس تلویزیون شماره تعمیر تلویزیون علت خاموش شدن تلویزیون سونی قیمت تعمیرات تلویزیون سونی قیمت تعمیر تلویزیون نمایندگی تلویزیون ال جی نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران نمایندگی تلویزیون سامسونگ نمایندگی تلویزیون سونی نمایندگی تلویزیون سونی تهران نمایندگی تلویزیون سونی در تهران هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ هزینه تعمیرات تلویزیون سونی هزینه تعمیر تلویزیون هزینه تعمیر تلویزیون ال جی هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ هزینه تعمیر تلویزیون سونی پشتیبانی تلویزیون ال جی پنل تلویزیون ال جی